Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag of probleem? Het antwoord vind je waarschijnlijk hieronder.

Hoe geraakt de koffer tot bij mij?

Onze speelkoffers kan je flexibel ophalen in Keerbergen op een overeengekomen datum en tijdstip.

Geraak je er zelf niet of is de afstand te ver? Laat jouw koffer dan leveren bij jouw thuis of naar het dichtstbijzijnde Bpost punt. Bij grote bestellingen is het soms nodig om meerdere koffers te versturen. Hieronder vind je het overzicht van onze tarieven.

  • Zelf afhalen in Keerbergen (gratis)
  • Levering naar Bpost punt minder dan 10 kg (€15 incl. retour)
  • Levering naar Bpost punt meer dan 10 kg (€20 incl. retour)
  • Levering naar persoonlijk adres minder dan 10 kg (€20 incl. Bpost retour)
  • Levering naar persoonlijk adres meer dan 10 kg (€25 incl. Bpost retour)
  • Bezorging door Game2Go (€0,45/km, indien niet verzendbaar of bij grote bestellingen)

Op de productpagina van elke koffer of elk spel vind je onder de rubriek ‘verzending’ of jouw koffer verzendbaar is met de post en vanaf wanneer er meer dan één koffer moet worden opgestuurd.

Niet alle spelen zijn verzendbaar met de post. Per uitzondering werken wij voor deze koffers en spelen (en voor grote bestellingen) ook met persoonlijke leveringen (€0,45/km en indien de planning het toelaat). Vraag ernaar bij het boeken van jouw spelkoffer.

Hoe plaats ik een reservatie?

Je kunt materiaal reserveren via ons contactformulier, via e-mail, telefonisch of via chat. Vermeld de koffer(s) die je wilt reserveren en voor welke data. We overlopen via deze weg dan de praktische kant met jou.

Openingsuren

We zijn elke weekdag bereikbaar tussen 9u-21u. In het weekend tussen 10u-21u.

Ophalingen gebeuren op een overeengekomen datum en tijdstip.

Hoe lang kan ik een koffer huren?

In principe staat er geen beperking op de uitleentermijn van het materiaal. Al onze koffers worden standaard 3 dagen uitgeleend. Per dag extra rekenen wij 10 procent van het totale uitleen bedrag aan. Op een koffer van bijvoorbeeld 50 euro zal je dus 5 euro per extra dag betalen.

Moet ik een waarborg betalen?

Neen. Bij Game2Go betaal je geen waarborg.

Wat gebeurt er wanneer er materiaal stuk of verloren gaat?

Game2Go probeert een extra facturatie voor beschadigd of verloren materiaal steeds te vermijden. Neem al het materiaal daarom mee bij inlevering. Dan bekijken wij samen met jou wat we kunnen doen mocht er beschadigd materiaal tussen zitten.

Bij het achterhouden van materiaal of overdreven beschadiging zal er een extra factuur worden opgesteld.

Hoe kan ik betalen?

De betaling kan gebeuren op verschillende manieren. Dit wordt steeds onderling overeengekomen.

Betaling kan op de volgende manieren:

  1. Contant, bij afhaling
  2. Storting, op onze rekening: BE45 1431 0853 2189 met vermelding van uw ordernummer + naam

Kan ik mijn favoriete spel apart huren?

Uiteraard. Game2Go geeft de optie om één, of meerdere, specifiek(e) spel(len) uit de speelkoffers apart te huren. 

Deze spelen vinden jullie terug in ons spelaanbod.

Kunnen activiteiten ook begeleid worden?

Game2Go biedt geen begeleiding van activiteiten aan. Alle koffers en spelen zijn vergezeld van een duidelijke speluitleg waardoor je snel aan de slag kan. Zo hou je de kosten laag en het fungehalte hoog!

Vragen hoe je een activiteit praktisch moet aanpakken? Laat het ons weten en wij helpen jou op maat van jouw activiteit verder. 

Stuur zeker een mailtje naar info@game2go.be voor meer info!

Zijn er extra kosten bij laattijdige inlevering?

Om andere groepen niet teleur te stellen moeten wij hierin helaas streng zijn.

Bij een laattijdige inlevering wordt er, per dag extra, 20 procent van het totale uitleenbedrag aangerekend.

Kan je wegens omstandigheden het afgesproken inlevermoment niet nakomen? Breng ons tijdig op de hoogte, dan proberen wij samen met jou naar een oplossing te zoeken.

Materiaal controleren

Alle speelkoffers worden zorgvuldig door ons nagekeken. Check de koffers zelf ook altijd vóór en na jouw activiteit.

Gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren via telefoon indien er onregelmatigheden zijn met één van de koffers. We zoeken dan samen met jou naar een oplossing.

Welke maatregelingen treffen jullie i.v.m. COVID-19?

Game2Go houdt steeds rekening met de huidige COVID-richtlijnen.

Ons aanbod is gevarieerd en biedt daardoor voldoende opties om ook in corona-tijden kwalitatief te kunnen genieten van elkaar.

Heb je nog specifieke vragen? Laat het ons dan zeker weten.

Algemene voorwaarden en privacyverklaring

Bekijk hier onze algemene voorwaarden.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google
Spotify
Consent to display content from - Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from - Sound
Cart Overview